21 Kasım 2013 Perşembe

Kasım aksilikleri bitsin yazısı ( inş)


Merhaba . Bu yazıyı şimdi yazmamın tek sebebi yazıyı erteledikçe yeni aksiliklerin olması . En son aksilikten sonra bi daha aksilik olmaması için bu yazıyı yazıyorum ve inş bu yazıyla birlikte aksilikler sona erer ( saat 04:08 )

Bir önceki yazımı google okudu mu bilinmez en az 2 yıllık olan google play hesabımı kapattı . Daha öncesinde 2-3 uygulamayı banlamıştı ama 2 yıllık hesabı kapatıcağı hiç aklıma gelmezdi . CV de en çok öne çıkardığım android geliştirici hesabım google tarafından kapatıldı ve artık cv yi güncelleme zamanı geldi .  Bu konuda da uzun bi yazı yazıcam . Özellikle apple la karşılaştırarak ama şimdilik bu kadarı yeter

Bir diğer aksilikse az önce aldığım maille apple ın da uygulamamı beğenmiyip reddetmesi oldu . Onu da hemen güncelleyip bi daha yolladım , bakalım bu kez ne dicekler . Umarım bu yazıyla birlikte sorun çözülür ve kabul ederler .

O aksiliklerden önce , aslında enbüyük hatam insanları üzmüş olmam . Belki bütün aksilikleri buna bağlamak daha doğru olurdu ama bağlamamak en kolayı . Tabii insanları üzmekten zevk alan birisi değilim , ben de üzüldüm ama işte bunlar hep negatif enerji . O konuyu düzelterek halletmek şart

Bir diğeri ise meslekle ilgili olan . Herkes karar verdi ve bazıları ikinci işlerine bile girdi ama ben kpss , askerlik , özel derken kaldım ortada . Karar verme sırası bana geldiğine göre ben de kararımı kpss den yana kullandım. Normalde kitaplar gelince kitapların resmini çekip yazıyı yazıcaktım fakat bir diğer aksilik olarak kitaplar Uşak tan geliyomuş ve satıcı ürünü geç kargoladı . Yani bana kpss yolu gözüktü . Hiç heyecan yok , biraz umut var . Fakat hiç olmazsa bi yere yönelmiş oldum kendimce .

 Geçen ay yazdığım "bu ay hızlı geçti inş önümüzdeki ay güzel geçer" yazısından sonra gelecek ay için hiçbir temennide bulunmucam . Nasıl biliyosa öyle olsun .

Son olarak da kpss ye çalışıcam derken acaba bu yazıyı bilg. müh. ilk kazandığımda biri getirse ve mezuniyetten birkaç ay sonra bunu yazıcan dese ne derdim düşündüm de .... İlk olarak "iyi lan hiç olmazsa uygulama yapıyomuşum , hesaplar kapatılsa ne olcak sonuçta bilgiler duruyo , yeniden yapılır" derim ama kpss kısmına gelirsek çökerim heralde .

Çünkü bilg. müh. bölümüne isteyerek geldim ve daha 1.sınıf 1. dönem bitmeden aklımdan şöyle bi gelicek geçiyodu "Turkcell , Garanti yi salla. Türkiyede yazılım sıfır zaten . Adamlar hazır alıyo , kendimi oralarda geliştiremem .  Microsoft (Amerika'daki) da iyi de adamlar çok gelenekçi , yani bi Windows yapıo hep aynı şeyler . En iyisi ben kendimi geliştirmek için Google a girmeye çalışim , adamlar yazılım konusunda çok iyi ve ofisleri de mükemmel ". O düşüncelerden buraya 4 senede nasıl geldiğimi hiççç bilmiyorum ama çoğu son sene oldu galiba . Yazılımdan uzaklaştıkça memur kafası oldu bende . Kpss olmaz da özel e girmeye çalışırsam da tabii bu yazı burda durmucak . O zaman da "yaşasın özel , memurlar yan gelip yatıyo" tarzı bi yazı yazarım heralde.

Kpss için bana dua edin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder