22 Haziran 2013 Cumartesi

Mezun Oldum - Part 1

Merhaba . Geçen ay sadece 1 yazı yazmışım ve eğer ki bu yazıyı da yazmazsam blog iyice kapanmış gibi olucaktı . Tek bi konu yok , ama çoğu konu mezuniyet üzerine kurulu

Mezun oldum . Ne öğrendim , ne kadar öğrendim , ne kadar dost kazandım , ne kadar daha kazanabilirdim , ne yapmak içimde kaldı ... İşte bunların herbiri ve hatta daha fazlası ayrı bi başlık olarak yazılabilirdi ama mezun oldum diyip geçiştirmek istiyorum , hem de bütsüz . Şimdi önceden yazdığım ve "Lanet girsin sınavlara" temalı yazılarımı gönül rahatlığıyla tekrar okuyabilirim.

Okul bittiğine göre artık yeni döneme girdim demektir . Askerliğim olduğu için şu an işsiz muamelesi görmüyorum ama işsizlik de çok güzel bişi . Yani "evladım , çalış , para kazan" diyenler beni fazla etkilemicek . Bu konuda ailem de benim kadar olmasa da rahat . Tek sorun evde olduğum zaman bana verdikleri görevler ve sorumluluklar . Bi de tabii yiğenlerimin sabah erken gelip beni uyutmamaları .

Önümüzde Ramazan ayı var ve her yıl olduğu gibi bu ramazan ayı da çabucak geldi . Bu ayda eğer ki çok iyi bi iş olmazsa çalışmayı kesinlikle düşünmüyorum ve tabii ki askerlik de dursun bi kenarda . Kendime göre mesai saati de hazır gibi . Sahur a kadar çalış , sahurdan sonra uyuyabildiğin kadar uyu ve ramazan sonuna kadar aynı şeyi tekrarla . Hatta şimdiden gaza gelerek pdf leri indirdim ve kendime göre sıraya da koyucam . Yani eğer ki planlarıma göre giderse ramazan benim için verimli geçebilir .

Önümde şu an kesin olan şeyler de var . Mesela okulu okuduğum yer olan Çorlu da evi daha dağıtmadık , yani arkadaşlar orda . Bu ay sonunda bir kere daha ve son olarak çorlu ya gidicem . Ayrıca yine bu ay sonunda (umarım aynı güne denk gelmez) ehliyet sınavım var . Tarihi ne zaman şu an hatırlamıyorum ama öylesine gireceğim bi kpss sınavı da var . Okul hayatı bitti ama sınavlar halaa devam ediyo . Herkesin bi dönem içinden geçtiği gibi benim de içimden kolay olduğu için memur olmak geçiyodu ama ne çalışmaya zaman var ne de düzenli çalışacak sabrım .

Şimdilik olanlar bunlar . Çorlu ile işim tamamen bitmediği için çorludan ve arkadaşlarımdan şuan  bahsetmek istemiyorum .  Ama şu kadarını söylemeliyim sanırım : Çorlu da çok güzel zamanlarım da geçti , özellikle son zamanlarda : Gaza gelip video da kaydettik , bazen sadece kendimiz de söyledik.

1.Video Namık Kemal Üniversitesi birincisi ve aynı zamanda okulun ayrı bi madalya vermesi gerektiği kişi Onur ve muhteşem sesi ( Adam her konuda birinci , sese bakarmısın ) 



2.si video değil , hatta biz değiliz . Çok söyledik , bazıları çok duygulu söyledi (özellikle Yasin) ama Onur yanımızda olmadığından video çekmedik . Yasin alttaki link facebook ta paylaşıcaktı ama unuttu , ya da mantıklı düşünüp vazgeçti 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder