28 Nisan 2012 Cumartesi

Bu Yazıyı Yazmamalıydım - Okul İşte !!


Merhaba...Başlık biraz fazla kararlı ve kesin olmuş olabilir ve siz de bu yazıyı okuyan sınırlı kişilerden biri olmuş olabilirsiniz (büyük ihtimalle silicem)...
Bu aralar notlar yüzünden kendimi sorgular oldum ... 3. sınıfın 2.dönemindeyim , alttan 3 tane dersim var..Hepsini vermem lazım yoksa sene uzatabilirim ve benim alttan olan derslerim dahil derslerim kötü ..Sadece Alpay hoca sağolsun... Bu her öğrencinin başına aralıklarla gelir..Lisede de başıma gelmişti..
İşte tam bu zamanlar kendimi fazlasıyla ve acımasızca sorgularım , neden diğerleri gibi alttan ders bırakmadan dönem geçmiyorum diye kenime ızdırap yaşatırım..Sonra da aklıma sözde programlama için ayırdığım o kadar zaman gelir..Sanki okula dersler için için değil de programlama için geliyorum gibi.. Sanırım bu yüzden programlama dersleri haricindeki dersleri salladım ve bunun yüzünden bu sorunları yazşıyorum...
İleride olacakları şimdiden az-çok kesirebiliyorum ... İş hayatına atılınca "keşke tek sorunum alttan dersler olsaydı" diyeceğim , yani bu sıkıntılar anlık .. Ama baş edemeyince bu sıkıntılar ömürlük gibi gözüküyo .. Sanırım her sınavlar açıklandığında ve her büte girişimde bu oluyo ve olucak (sınavlarda daha rahatım)...
Şu an ne yapmam gerektiğini ben de bilmiyorum .. Bazen sadece derslerine çalışan bi inek olayım diyorm bazen de okuldan atılan başarılı bi girişimci .. Şimdilik ikisi de olmuyo ve olucak gibi de değil ... Ruh halime göre bu ikisi arasında dolaşıyorum ...
Anlıyacağınız yazdıklarım sizin de yaşadığınız ya da yaşayacağınız sıradan ve sıkıcı şeylerden ... Ama her kez illa ki bi ara YETER LAANNN demiştir..İşte bu aralar o haldeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder