7 Nisan 2012 Cumartesi

Twitter için Uygulama Yazmadan Önce Bilinmesi Gerekenler !!


Merhaba ... Bu yazıyı yazmaya öğlen saatlerinde yazmaya karar vermiştim ama o zaman verdiğim karar kızgınlıklaydı ve büyük ihtimalle bolca küfür olucaktı .. Çünkü Twitter hiç sormadan , mail atmadan ve hiç uyarmadan uygulamamı "suspend" etti ... Bu suspend olan 2.uygulamam ...
İlk uygulamamı suspend ettiğinde mail attım , bekledim cevap gelir ve ben de ona göre bişey yaparım diye ama internette arayınca gördüm ki twitter o mesajlara fazla cevap atmıyo .. Yani genel olarak mail atanlar sonuçtan memnun değil ...
Ben de yeni uygulama yaptım ve onun üzerinden devam ettim..Sevindiğim nokta twitter ın bir uygulaman suspend halde iken başka uygulama açmana bişey dememesi ...
1.uygulamanın suspend olması ile ilgili attığım maile yaklaşık 15 gün sonra cevap geldi .. Benim sorum basitti .. "Neden uygulamamı kapattınız ? , Açmak için neler yapabilirim?". Gelen cevapta özet olarak şu yazıyodu ... "Ne zamandır mail atmadın , umarım sorunun çözülmüştür...".İşte tam o anda içimden ve dışımdan bayaaa bir küfür geçti . Ama genel olarak (en yumuşak olanı) "Gerizekalılar , mail atmadınız ki cevap verim ... Bi de umarım halletmişsinizdir diyosun ... Senin .....*****....fuck...****.......".
Fazla aldırmadım aslında çünkü 2.uygulamam gayet güzel çalışıyodu ... Bugün 2. uygulamamı da suspend ettiler ve artık alışmış bir şekilde yeni uygulama açtım , sitenin Android  uygulamasını da güncelledim(Zorunlu olarak 4.0 oldu) ... Artık alıştığım için bunlar benim toplam 30 dakikamı falan aldı .. Önceki tecrübelerime dayanarak da twitter a mail atmadım , atmıcam ...
Ben bu işte yeniyim , yani yanlışlarım olmuştur , belki de okumadan "okudum ve kabul ediyorum " yazan kısımdan bişeyi atlamışımdır ama www.twiwin.com un da uygulamasını iptal edince dedim ki twitter bu konuda çok rahat ve umursamaz ... "Siteye şu an giriş yapılamıyo düzeltilicek" mesajı koymuşlar ... Acaba onlar yeni uygulamamı açıcak yoksa uygulamasını geri mi alıcak ...
Ama twiwin in geliştiricisi bu yazıyı okursa olacaklar belli zaten ...
Sonuç olarak twitter için uygulama yazıcaksanız (dili hiç fark etmez) , twitter ın sorgusuz sualsiz sizin uygulamanızı kapatabileceği gerçeğini bilin ve ona göre yazın...Yani twitter geliştiriciler konusunda o kadar da iyi niyetli değil ... BKZ : "twitter 300 sorgu cimriliği"..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder