17 Nisan 2012 Salı

Sınavlar ve Boşa Akan Zaman


Merhaba ... Bu aralar ne zaman sınavımız olsa kod yazmayı %100 bırakıyorum...O anda tek düşündüğüm sınava çalışmak değil tabii ki .. Zaten 24 saat de sınava çalışmıyorum ama sınav zamanlarında kod yazarsam kendimi suçlu hissediyorum..
Lanet "Fizik 2" dersini 2 senedir alıyorum ve daha veremedim..Eğer ki zamanında ben de diğerleri gibi çok sıkı bi şekilde fizix çalışsaydım belki şuan o dersi alttan almıcaktım...
Ama onlar fizix e extra kafa yorarken ben programlamaya bakmasaydım şu an blog yazma ihtiyacım olmucaktı..
3.sınıfın 2. dönemindeyim ve Bil. Müh. öğrenicisi olarak kendimi en çok ve en rahat geliştirebileceğim dönemindeyim(şu ana kadar gördüğüm kadarıyla) .. Ama şu ana kadar 1-2 ayı boşuna  harcadım ve bu da canımı sıkmaya başladı ... Sanırım eskisi kadar heyecanım kalmadı ya da kendime fazla güveniyorum..
Bu kadar eleştiriden sonra kendime yapacağım tek çıkarım : Vizelerden sonra çok oku , çok kod yaz !!
KENDİNİ KANDIRMA YÖNTEMİ 1442

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder