5 Nisan 2012 Perşembe

Dışarıya bir Proje Hem de IOS !!!


Merhaba ... Ben bu zamana kadar okulda ya da dışarıda kendimi hep Android biliyo olarak tanıttım , ya da dışarıdan öyle gözüktüm ... O taraftan 1-2 proje yaparım derken birileri benim Android ve  IOS yazdığımı hocama söylemiş ...
Android kısmını yazıyorum .. Biraz da kendime güveniyorum Yani sonuçta yazmışlığım var Android Market te de bayaa bi uygulamam var (Çoğu dandik ).App Store da üyeliğim var ve uygulamalar sadece Unity 3D ile yazıldı  , yani tek bir Objective-C kodu yok..
Hocanın yanına gittiğimde Android kısmını bana vericek ve ben de tamam dicem zannettim , ama bana IOS daha doğrusu Iphone kısmını vermek istediğini söyledi ...
Proje basitti , yani Android kısmını yaz deseydi tamam diyip yarın bi örneğini getirirdim..Ama iş IOS kısmı olunca "olur mu  , ne kadar zamanda olur , yapabilirmiyim" tam kestiremedim ve "ben bi bakim" dedim..
Baktığımda gördüm ki yapabilirim ... Yani o kadar da kasıcak bişey değil ama ben IOS konusunda çok yeniyim ve istekler de çeşitlenebilir.. Ama artık olucağı kadar diyerek kabul ettim...
Hocadan veritabanını aldıktan sonra çok şaşılacak bir biçimde 3-4 saatte taslağı bitti...Yani o taslak üzerine çok şey yapılabilir...
Konuştuğumuz herşeyi yaptım , yani istediği herşey var , kodlama açısından sorun yok , esnek , değiştirilebilir , diğer uygulamalara benzer..
Ama yaptığım şeyi gösterince nedense pek beğenilmedi .. Yani IOS e ilk defa kod yazıyorum , 1 günde harikalar yaratmışım , en önemlisi de elle tutulabilir birşey var önümüzde ve fazla beğenilmedi..
Allahtan beğenilmeyen kısmı çok da uzun bir şey değil ... Yapmam gereken sadece sql sorgusunu değiştirmek ve 1-2 düzenleme yapmak ...
Bu projeye başlarken bitirme hedefim en fazla 2 haftaydı ama hoca dönem sonuna kadar (6-7 hafta) diyince biraz cıvıma , biraz da stres geldi...
Bu projeyi başarıyla ve sıkılmadan bitirebilirsem IOS kısmında biraz daha ilerlicem ve artık kendimi IOS developer olarak tanıtıcam ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder