3 Haziran 2012 Pazar

Sıkılmadık mı Gençler?


Merhaba ... Okul - Sunum - IOS - Staj -Programlar derken artık sıkıldığımı fark ettim..Ya üst üste geldikleri için ya da artık o kadar da zevk alamadığım için ..
Aslında her sene final haftasının 2. - 3. günlerinde olurdu..Ama bu dönem sunumlar final temposunda geçtiği için bu sıkılma çok daha erken geldi ...
Halbuki ne hiçbir finale girdik ne de staj a başladım ne de Ramazan geldi ... Öğrenci olmayı seviyorum ama bi de şu extraları olmasa ... Sanırım benim istediğim öğrencilik tarzi (Lise - Sınavlar) :) ... Yani okul bildiğin düz okul olsun , ama içinde sınav olmasın .. Biz zaten eğlenecek bişey buluruz ...
Bi de şimdi işin içine yaz da giriyo .. Yani okul bittiğinde bi de staj a başlıyoruz .. Başlamasak ne güzel olur aslında ..Yani yaz bize kalsa .. Evimizde rahat rahat otursak .. Belki bi yerlere tatile gitsek , denize girsek , dengesizce yansak falan
Ama bi gerçek var ki bu aralar benim istediklerim olmucak ... Sadece isteğim az hasar alarak atlatmak ... Sanırım tatil vakti benim için çoktan geldi ..İyi bir tatil şart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder