18 Şubat 2012 Cumartesi

Başlamak mı Devam Etmek mi ??



Bu soruyu kendime soruyorum ve sanırım yazının sonunda da bi cevap çıkmıcak....

ilk C# öğrendiğim zamanlarda çok heyecanlıydım..Hatta o zamanlar 1 tane daha dil öğrenim diye JAVA ya da başladım..Tabii C# a yakın olması tek tercihim...Düyada ne kadar kullanılıyo , kim kullanıyo hiç bakmadan başladım ... Neyseki ünlüymüş :) ...

Daha sonra JAVA da yetmez oldu...Şansa Android e başladım ve devam ediyorum .... Daha sonra mobil dünyanın saçmalığına katıldım..Küçük ekran yapabiliecek bisürü şey .... Her insanda en az 1 tane var ve her zaman yanında yani mükemmel bir pazar...

Android den sonra işi biraz daha büyütim IOS development a girim dedim..Girdim sözde...Yani dışarıdan bakıldığında çok iyi bişey ... Popüler şeylerin hepsinde olmaya çalışıyorum ...

Ama biraz da işin içine girelim..
C# -> okulda zaten ne kadar öğreniyoruz ki .. Yarım yamalak kaldı gibi bişey....Gerçek bir projem yok... Ama kendime güveniyorum

JAVA -> C# ın seviyesinden daha düşük seviyede ... Swing yapısına tamamiyle hakim değilim..Ama biraz bişeyler yaptığımı gördüm..Biraz da açık kaynak dünyasıyla kaynaşmamı sağladı...

ANDROİD -> JAVA varken gelen extra özellik ...Daha önceleri butona tıkladığımda label a bişey yazdırabiliyosam kendimi biliyo kabul ediyodum ... ama şimdi işler değişti gibi..Artık SOAP , DOM , SAX kullanmayınca bişey yapamıyorum kabul ediyorum .... İlk defa kodlarımı burda açtım ... Yaptığım 1,2 projenin kaynak kodlarını paylaştım...Şunu fark ettim ki insanlar kodların sahiplerine soru soruyo , birkaç soru geldi...

IOS -> OBJECTIV-C geçmişim yok ..Zaten ilk kodları gördüğümde imkansız deyip neredeyse vazgeçtim..Ama sonra biraz yakınlaştım...Şimdi Viewleri kullanmayı öğreniyorum..Yani SAX , DOM , SOAP falan umrumda değil gibi..

Bu kadar şey yazdıktan sonra bakyıyorum da yukarıdakileri biliymuş gibi yazdım..Ama gerçekte olan ne ben de bilmiyorumm ... IOS a mı sadece bakim yoksa hepsine aynı mı , yoksa C# tan başlayarak hepsini tam anlamadan geçemek mi ??

Sanıyorum bu yazıyı 10 sene sonra okursam bunun cevabını vermiş olucam ... 10 sene beklemek ya da bi yerden bi ışık görmek ... Ama doğruya yönlendirecek cinsten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder