18 Şubat 2012 Cumartesi

Web servisi ve Servisin gıcıklığı



Bu aralar en büyük eksikliklerimden birini giderim dedim ve Server - Client uygulaması yapim dedim...Android uygulaması yazmaya başladım..Tamamen hayır işi hatta kodlarını paylaştım..

Uygulama Server-Client uygulaması ve genel olarak günde 1 servisten bir bilgi alıyo ve kullanıcıya gösteriyo..Uygulamanın DataBase , Notification ve CustomAdapter kısmı da var ama onlara zaten alışıktım .....

Uygulamayı yazmak o kadar da zor olmadı (kod olarak ), ama yine saçma bahanelerle kodlamayı uzattım da uzattım ...Sonunda yaptım , çalıştı ve Android Market e attım ...

Ama gel gör ki uygulama markete gittikten 1 hafta sonra servisi veren site kapandı ... Uygulamayı yapmadan önce site sahibine mesaj attım .. Böyle bişey yapıcam iznin var mı diye ?? Cevap yok ...Ben de izin verdi heralde diye düşündüm..Site kapandıktan sonra da mesaj attım..Zor durumdaysan siteyi bana sat diye (Tabii ucuz olarak :) ) ...Ama mesajı yolladıktan 1 dakka sonra GMAIL bana hata verdi..ilk mesaj attığımda çalışan mail hesabı yoktu artık.. Açılır diye 1 hafta bekledim ama yok ... Açılmadı ve açılcak gibi durmuyo ... Ben de mecbur olarak uygulamayı UNPUBLISH ettim..Yani yayından kaldırdım..Artık site açılırsa uygulamayı geri koyarım...

Site açılmassa da artık elimde bir kalıp olur.. 1-2 fonk .. değiştirerek başka sitelerde kullanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder