28 Şubat 2012 Salı

Sitenin ilk adımı DOMAIN ve HOSTING



Merhaba tekrardan ....
Yakın zamandır Twitter ve API si hakkında iyi veya kötü şeyler yazıyorum...Tabii ki bunlar site projesi içindi..
Sitenin ilk adımı siteyi yapmak mı önce hosting ve domain almak mı emin değilim ama ben ilk olarak domain ve hosting alanlardanım ...
Aslında localhost ile sıkıntım yok sağolsun ...Ama Twitter authentication için localde olmamak lazım ... Bende bir domain ve hosting aldım .. Sitenin adı : http://www.twitog.com/ bakıldığında twit ten sonrası saçma ama en azından kısa ...
Bundan önce "twitterfollowerbooster.com" bişi bişey düşündüm ama bunu okuması 5 yazması 10 dakka ...
Hosting ve domain olarak "hostgator.com" u tercih ettim.. Aslında GoDady kullanıcaktım ama daha sonradan vazgeçip hostgator tercih ettim..Hem sınırsız alan , hem sınırsız trafik ile bayaa iyi gibi...Şu an için 6 aylık hosting + domain aldım ... Türkçe sitelerden %25 indirim kuponu buldum.. Hepsi 55$ gibi bişey tuttu ... 100 TL ödedim...Ödemeyi direkt olarak paypal ile yaptım...Şimdilik sadece kendime mail açtım ...
Başlangıçta sitede bişey olmucak tabii ..Daha sonradan Twitter entegrasyonu,Veritabanı (MYSQL), Ajax , PHP (temel) , JQuery (daha çok hazır ) düşünüyorum .... Günlük yaklaşık olarak 500-750 tekil kullanıcıyı görürsem satış sistemi de düşünüyorum...Şu an için sadece Paypal ile .. O da ayrı bir konu ... Onu da yazarım

Biliyorum site ne işe yarıcak diye sorabilirsiniz : Yazdıklarımdan anlaşılmıyo ... Aslında etik tarafı biraz düşünülebilir ama bence bir sıkıntısı yok..Konusunu da başka yazıda anlatırım ... Bu yazıyı domain ve hosting hakkında bilgilendirme için yazdım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder