27 Şubat 2012 Pazartesi

Twitter 1 Saatte 350 Sorgu Saçmalığı ve Cimri Twitter



Merhaba ... Normalde bu yazıyı yazmamam ve Twitter API sini kullanmaya devam etmem lazımdı ... Kod yazdım ve çalıştırmaya çalıştığımda gördüm ki istediğim şeyler gelmiyo ... Çalışan kodlarım da hata vermeye başladı. ..

Sonunda debugging yapmak geldi aklıma ... Bir de gördüm ki kısıtlama .. Aynen gelen yanıtı yazıyorum . "Rate limit exceeded. Clients may not make more than 350 requests per hour" .. Limite ulaşmışım .1 saatte en fazla 350 sorgu ?? NEDEN !!!!

Eğer ki API veriyosan bu kadar da saçmalama lütfen ...Şimdi ne yapim ? Onu da söyleseydi bari...Yatim mi , uyuyim mi , bişeyler mi içim , dışarı mı çıkım , face e mi girim ??

Twitter ın yaptığını Google ın yaptığını düşünelim ... 1 saatte sadece 300 arama isteği ... veya Google Maps te sadece 300 adet yer ara ...

İşin en kötü tarafı da şu ki : Bunu bilmiyodum ve for ile dögü açtım ... Beni takip eden herkesi listelicektim ... Gel gör ki beni 600 küsür insan takip ediyo .. Yani 600 sorgu garanti ... Sınır 300 ...Yani tamamlamadan hoşçakal diyorum ...

Twitter bunu serverları yawaşlamasın diye mi yapayı diyo düşündüm ama sonra dedim ki : O kadar para kazanıyosn biraz daha serverlarına yatırım yap ...
Umarım bu sınır en yakın zamanda kalkar ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder