22 Şubat 2012 Çarşamba

Geri Gelen Web Servisi ve Umursamaz Admin



Geçenlerde Web Servisi ile ilgili talihsizliğimi yazdım ... Acaba site sahibi yazımı okuyup siteyi yine mi açtı ??? Ben de tabii ki uygulamamı Android Markete geri koydum ...

Şimdi de özet geçim

Ancak şöyle bir şey var ... Ben sitenin servisini kullanarak uygulama yazmaya başladığımda site çok güzel çalışıyodu ... Hatta nezaket olsun diye adamlara mail bile attım ... Sitenizin Android uygulamasını yapıyorum sizin için sorun olurmu diye ...Cevap yok ... Acaba maillerine mi bakmıyolar ??

Ben mail konusunda çok hassasım ... Gelen mailleri hemen okumak ya da silmek isiyorum ... Hatta sabah ilk kaktığımda internetim varsa bilgisayarı açmadan önce tel. den maillerime bakarım ... Aslında bu bi hastalık gibi bişey oldu .. Sırf o yüzden Firefox a WebMail Notifier kurdum ve her 5 dakikada bir mailleri kontrol ediyo..

Normal bir kullanıcı olarak ben maillerimi bu kadar sık kontrol ederken site sahibi aklı başında bir insan nasıl olurda maillere bakmaz ve cevao yazmaz anlamayorum ... Acaba mailim spamlar arasında mı ???

Mail in cevabını hala bekliyorum..Cevap geldiği anda bir yazı da onun için yazıcam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder