28 Şubat 2012 Salı

HostGator İşlem Hızı ve Gelen Arama



Merhaba again ...
Bir önceki yazıda HostGator.com dan yaptığım domain + hosting alışverişinden bahsettim...Yazıyı bitirdikten 20 dakika sonra bir telefon araması geldi ... Bu da yaklaşık olarak ödemeyi tamamlamamdan 40 dakika sonrasına falan geliyo ...
Telefon numarası : 07135745287 .. Hangi ülke bilmiyorum ama ingilizce konuşmaya başladı...Ben telesekreter zannederken bir de baktım ki gerçek bir insan ..."Siz HostGator.com dan alışveriş yapmışsınız dedi..Ben de evet dedim ... Doğrulama için soyadımı , sitenin adını , nasıl ödeme yaptığımı sordu ...Bilgilerimi verdim ... Daha sonra sitenin 48 saat içinde sitenin açılacağını söyledi...
İlk şoku attıktan sonra sitenin ne zaman Google da görüneceğini sordum... 2 gün içinde gözükür dedi.. Yani Google a kayıt için ayrıca bişey yapmama gerek yok ... Şu an için site gözükür durumda ... Ancak sitede bişey yok ... Sadece sitenin yapım aşamasında olduğunu söylüyorum ... Google da aradğında da bişey çıkmıyo doğal olarak ...
Site her kayıt olana 100$ Google Adsense reklam kartı ve 50$ facebook reklam kartı veriyo ...
Onları da doğru düzgün kullanabilirsem sanırım siteme trafik çekebilirim..
Google Adsense veya Facebook reklamından memnun kalırsam parasını verip devam da edebilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder