22 Şubat 2012 Çarşamba

PHP , AJAX , JavaScript ve Ertelenen Projeler ...



Şu ana kadar hep masaüstü ya da mobil uygulama yazdım ve o tarafta kendimi geliştirmeye çalıştım ... Ama bir de işin çok değişik bir boyutu var .. WEB ...

Kaçınılmaz olduğu belli zaten ..Ama 1.sınıfta zaten bir web sayfası yapmıştım (Sade HTML ile) ...
ve o zaman kodları elle yazmam gerektiği için ve kodlar da çok uzun olduğu için web i sevemedim..

Şimdi ise daha farklı ... Önceden imkansız olarak gördüğüm Javascript , PHP işin içine giriyo ... Aslında şimdi yapmak zorunda değilim ama yapmak istiyorum ... Çünkü bu zamana kadar hep deneyerek batıp çıktım , bazılarında hala batıp çıkıyorum... Web de de böyle olucak sanırım ...

Aklımda 1 proje var ve yaklaşık olarak 3 ay erteledim.. İlk başta JavaScript i öğrenim balışcam , daha sonradan PHP olmadan olmaz , onu da iyice anlamam lazım ... Tam o da bitti derken AJAX mı öğrensem diyorum ...

Aslında AJAX olmadan da siteyi yapabilirim ama...

Önümde 2 seçenek var :

1-Ajax olmadan siteyi yap ve Ajax ı anlayınca Ajax ı sitene dahil et..

2- Ajax ı iyice öğren siteyi yapmaya öyle başla ... (Bu daha fazla erteleme demek)

Şimdiki durumum bekleme yönünde , ama ileride ne olur bilinmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder