18 Şubat 2012 Cumartesi

VLC 2.0 ve ilk izlenimler



VLC -> gördükten sonra bırakamadığım , Windows Media Player a küfür etmemi sağlayan oynatıcı...

Ne zaman bilgisayarıma format atsam ilk yüklediğim uygulamalardan biridir kendisi..Bütün formatları destekler diye bi yalan var internette ama öyle olmadığını tahmin etmek zor değil...

Ben de zamanında kandım ve WMV oynatmaya kalktım..Ama sadece sesi oynattı..Bir MAC kullanısı olarak Quicktime ın zaten ne kadar dandik olduğunu biliyorum...Apple öyle bir saçma şey yapmışki CODEC leri bile parayla satıyo....NEYSE

VLC 2.0 çıkyığında aslında indirmek istemiyodum..Çünkü görünüşü biraz çirkin ve zorlu geldi..Ama indirdim -> WMV yi az sorunlu olsa da oynatıyo..Artık MAC de WMV izlemek için çeviri programı yada saçma programlarla uğraşmam gerekmicek..En önemlisi bilgisayara reset atıp windows açmak zorunda kalmıcam ...

Görüntü olarak biraz çirkin olmuş...Ses kontrolü çok küçük ..: Bi de sadece bende mi oluyo bilmiyorum ama ses seviyesini değiştirdikten 1 saniye falan sonra seste değişme oluyo ... Yani yeni duruma biraz zor geçiyo gibi...

Sonuç olarak indirilmeye değer ve indirilmeli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder