17 Şubat 2012 Cuma

JQuery ... Write Less do More



Bu aralar 2.kez JQuery çalışıyorum..ilk seferimde sadece öğrenmek içindi ama bu kez hatırlamak , eklemek ve kullanmak için..

Sanırım yakında bir site projesine başlayabilirim..Sitenin birazcık interaktif olması için de JQuery şart sanırım...Flash la da hallolurdu galiba ama hem IOS hem de Flash ın saçmalığından dolayı JQuery daha iyi..Bu arada Flash bilmiyorum , öğrenmeye de niyetim yok.

JQuery yazarken Visual Studio 2010 kullanıyorum.Ama C# gibi düzenli bişeyi yok...Yani kaç tane parametre vericeğimi bazen anlayamıyorum..first , last , eq falan filan..

Birde bişeyi merak ediyorum...Acaba 1 kütüphane nasıl da dilin kendisi kadar önemli olur..Sanırım JQuery javascript in bize en büyük hediyesi....

Neyse ben artık öğrenmeye bakim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder