22 Şubat 2012 Çarşamba

Programming Language for DUMMIES



Öncelikle bir programlama dili öğrenmek çok ayrı bişey...Yeni yeni sınırlar , yeni yeni özellikler , aklının almadığı milyonlarca şey , bunu nerde ne zaman kullanmam gerek dediğin şeyler , bu niye yok diye küfür ettiğin durumlar falan ...Bunlar başıma çok geldi ve gelmeye de devam ediyo ...

Programlama dili öğreniceksen artistlik yapmıcaksın :) ... Önceden programlama dili için kod okumaya karar verdiğimde bazı sitelerde bu bilgi olmaz , çok basit anlatırlar , kopyala - yapıştır yapmıştır diyerek girmediğim ya da üstten okuduğum birçok kod var ... Ya da yanlış kod yazan bi adamın diğer kodlarına bakmıyorum...Sanki adam bana kod yazmak zorunda ve yanlış yapmamak zorunda gibi
Ama şu aralar görüyorum ki bunları birazcık aşmak lazım ve aştım da ... İnternette özellikle torrent sitelerinde programlama dilleri için PDF ararsanız karşınıza çoğunlukla şöyle şeyler gelebilir ..

FOR DUMMIES (APTALLAR İÇİN) ... Önceden bunu gördüğümde görmemezlikten gelir , sanki milattan önce insanı için yazıldı zannederdim ... Yani okumam imkansız... Bana katacağı hiç bişey yok ...

Bir gün kendisini programcı olarak örnek aldığım birinin cihazında bu kitaplardan birkaç tane olduğunu gördüm...Okuduğu kitaptaki konular hakkında da imrendiğim birisi. O zaman anladım ki asıl DUMMIE olduğum zamanlar hiç içine bile bakmadan reddettiğim zamanlarmış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder