14 Mart 2012 Çarşamba

Admob ve Hiç Olmayan Reklam Türü



Merhaba ... Sitenin Android uygulamasını yazmadan önce daha önceden yazdığım "Iphone Dropoid" i IOS e uyarlıyayım dedim... Tabii içinden bayaa bişey çıkartmak ve eklemek gerekti..
Oyunda Android leri fırlatıp Iphone ve Ipad leri düşürmeye çalışıyodunuz ama nu şekliyle yollasam biliyorum ki kabul etmicekler...
Ben de Android yerine üzerinde dünya resmi olan 1 top ve Iphone ve Ipad yerine de Kadeh e benzer bardak koydum ...
Oyun güzel oldu ... Çevirmesi 1.5 - 2 günümü aldı ... Son olarak geldim reklam tarafına ... Öncelikle şunu söyliyim Android e reklam eklerken kolay da IOS e reklam eklerken her seferinde zorlanıyorum ... Nerede nasıl olucak falan ... Ama biraz biraz da çözdüm galiba...
Şimdi gelelim konunun başlıkla olan kısmına ... Ben genellikle standart reklamları tercih ederim ... Yani yukarda bi yerde duran ve her 12-15 saniyede bir yenilenen türden ... Ama biraz daha araştırdığımda şu siteyi buldum ..
Sitede klasik reklamlar yerine tek seferlik tam sayfa gözüken reklam gösterilcek diyodu ... Ben de "ne güzel hem de oyun içinde de rahatsız olmazlar , bi de tam ekran olduğu için dikkatlerini daha çok çeker" dedim ve Android projesine ekledim..
Ancak şöyle bir skıntı oldu .. Kodları doğru yazsam bile bana reklam göstermiyodu ... Normalde Admob da yeni bir Ad ID aldığında reklam gösterme süresi en fazla 20 dakka ... Ama 30 dakika geçt yine de reklam gösterilmedi..
Ben de illa reklam görücem diye geliştirme yaptığım telefonumu "test device" olarak ekledim..Çalıştırdığımda tam da umduğum gibi bi reklam gördüm ve sevindim...Ayrıca acaba ben mi kodları yanlış yazıyorum diye örnek projeyi indirip denedim o da reklam göstermedi .. DDMS ye baktım ki " istek başarılı gösterilecek reklam yok" diyo .. Ben de Türkiyedeyiz ve burda öyle afilli reklam vermezler Amerikalılarda vardır bu diye bozmadım ve markete o şekilde yükledim..
İlk sonuçlar geldiğinde gördüm ki 3.100 küsür istek ve 7 gösterim , 0 tıklama ... Allah bilir kaç tanesi bana gösterilen deneme reklamdı..Ben de vazgeçtim ve 1.0 olan versiyonu hiçbir ekleme yapmadan 2.0 yaptım ve yoluma öyle devam ediyorum ...
Bu da bana tecrübe oldu.. Umarım siz de o yanlışa kapılmazsınız.. Adı : Interstitials diye geçiyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder