1 Mart 2012 Perşembe

Bilgisayar Müh . Twitter da Takip Ettiklerini Nasıl Siler ?



Merhaba tekrardan...
Twitterda saçma sapan kişileri takip ettim ... Timeline da türkçeden çok ingilizce şeyler yer aldı ...Tanımadığım adam üzülmüş , birisi isyan ediyo , biri aşık olmuş ...
Sonunda silmeye karar verdim .. Ama kişi sayısı 1200 den fazla ... Elle tek tek silmeyi denedim ... Ama touchpad de elimin dolaşması , zaman kaybı falan derken vazgeçtim.Kodla yapmaya karar verdim. ..
Twitter API sini bu aralar aktif olarak kullanıyorum ... Bunu yapmak o kadar da zor olmamalıydı ... Yani mantık olarak 2 parça kod ... 1. parça takip ettiklerini çek ,"friends/ids " ile takip ettiklerimin listesini alıcam ... Gelen bilgilerle "friendships/destroy" ile kişileri takipten vazgeçicem...
Aslında mantık ve kod olarak zor değil ... Ama 1 yerde takılınca insan takılıyo ... Gel gör ki PHP efendi array("friendship/destroy"=>$kisi[$i]) olarak kod kabul etmiyo ... Yani "=>" dan sonra diziden bi eleman alamazsın ... Aslında çok saçma ... Daha sonradan internette arayınca gördüm.. Doğrusu : array("friendship/destroy"=>"$kisi[$i]") olucakmış ...
Neyse o sorunu da hallettikten sonra localhosttan çalıştırdım php yi ... Ama twitter dan mıdır , benim localhosttan mıdır bilinmez adamları çok yavaş siliyodu ... Ben de bu işi hızlandırim dedim... twitog.com un server ına dosyayı attım ... 3 farklı tarayıcıdan çalıştırdım ... 1 de localhost var tabii.. 4 koldan benim takip ettiklerimi sildiler ...
Çok hızlı bir şekilde takipettiklerimden kurtuldum ... Ama kötü tarafı herkes gitti ... Yeni bir başlangıç lazım ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder