1 Mart 2012 Perşembe

Kod mu Tecrübe mi ??



Merhaba ...
Şu an saat 05:39 ve sanırım şu an uyuyo olmam lazımdı .. Önceki yazımda twitter da takip ettiklerimi nasıl kodla sildiğimi anlattım ... Ama kodları size vermedim ... Yani genel olarak kod yazmıyorum , sadece yaptıklarımı , nasıl yaptığımı , sorunları falan paylaşıyorum ...
Ama bazen de yazarken diyorum ki "boş ver tecrübeleri bize Twitter API yi kodla anlat" ... Bazen sadece kod paylaşim arada da yazarım bişeyler diyorum , bazen de "bunu okuyan adam zaten Twitter API kullandığımı biliyo .. En baştan anlatamam , takıldığı yerde bana mail atsın . Burası yeri değil " diyorum ... Şu an için geçerli olan 2. dediğim tabii .. Yani şu ana kadar kod yazmadım ve sanırım bir süre daha yazmıcam ... Ama sorusu olanlar "metinogtem@gmail.com" a mail atıp yardım isteyebilir ....
Belki de ders anlatan bir sitede bu kodları yazmalıyım ... Ancak şunu biliyorum ki kodlar ve bilgiler paylaşılmalı ... Hiç bir kod yazan adam bir sorunu olduğunda internette para verip soru sormuyo ... Yada sadece 1 sorusu için koca bir PHP kitabı almıyo ... Google amca orda duruyo ve çoğu zaman cevapları bize bedava veriyo ..
Aslında cevabı veren Google amca değil Google amcanın hafızası kadar yüreği olan insanlar ..Google amca sadece bir aracı ...
Benim de en çok şikayet ettiğim konulardandır kod ve makale paylaşımı ama gel gör ki ben de açıklayıcı şeyler yazmıyorum ... Sadece kod ....
Bu yazı biterken saat 05:49 : Yani yazıyı 10 dakikada yazmışım..Normalde ne diyeceğim bilsem yazmak için ayıracağım zaman en fazla 3-4 dakika...Sanırım ben da tam bi fikre sahip değilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder