4 Mart 2012 Pazar

Plan ve Gerçek



Merhaba ... Yapmakta olduğum siteden ( www.twitog.com ) size bayaa bahsettim ... Yaklaşık 1 haftadır üzerinde uğraşıyorum ve sanırım bugün 6 ya da 7. günü ..
Kendi yaptığım programa göre sitenin çalışır küçük bir versiyonunu Pazartesi saat 05:50 ye kadar halledicektim...Bugün Pazar ve saat 16:50 yani bayaa bir zamanım var ... Aslında şu ana kadar çoktan kalıp hali bitmiş olurdu ama gel gör ki saçma şeyler beni bayaa bir zorladı ... Çok mantık hatası yaptım , yüksek sesle dinlediğim müzikler de işe yaramadı :) ...
Ama tam olarak mükemmel olmasa da sanırım hedefime ulaşabilirim...Yani insanların temel olarak kullanabileceği bir site ortaya çıkabilir...Sonuç olarak çalışan bir site...
Performansı , istediğim özellikler , kullanıcı çekme , pozitif geribildirim , kullanıcı sayısı çok fazla olmayabilir ama ileride nelere dikkat etmem gerektiği konusunda bana yardımcı olabilir ...
Şimdi sanırım kod yazmaya başlamam lazım ...
Ruh halime göre gece saat 05:55 civarı son durumu yazabilirim...Ya da sinirlenip blog hesabımı bile silebilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder