8 Mart 2012 Perşembe

Erken Gelen Hedef ve Planlar



Merhaba ... HASTAYIM.. 1 haftada 100 kullanıcıya ulaşırsam sitenin Android ve Iphone tarafını yapıcağını söylemiştim..Site şuan itibariyle 4.gününü doldurdu ve 133 kullanıcısı var ... Bu beklediğimden hızlı gelişti ya da ben Web i çok küçümsedim ... Arada bloke olan hesaplar da çıkıyo ... Onları siliyorum ama rakam yinede iyi ...
Şimdi sıra geldi diğer amaca ... Sitenin mobil uygulamasını yapmaya ... Aslında bu biraz erken oldu ve yapsam mı diye halaa düşünüyorum ... Sanırım yapmam lazım ve yapıcam ... İlk aşamada dandik olucak ve gereksiz sistem yiyecek sanırım ama sonradan iyileştirilebilir ... Bir de başka bir alternatifinin olmaması en büyük güvencem ... Sadece en büyük rakipin forum sitesinde bi kişi "sitenizin Android ve IOS uygulamalarını yapmak isterim" diye bi mesaj yollamış ama cevap gelmemiş ...
Bugün Cuma ... Yani önümde koca 3 gün var .Hastayım ama yapabilirim heralde ... Bir de sonradan çıkardığım bişey daha oldu ... Android oyunum olan "Iphone Dropoid" in Ipad ve Iphone versiyonunu da çıkarmak istiyorum ... O ayrı bir konu ... Neyse planlarım öyle ama hastalık , istek ve diğer etkenlere göre mobil uygulaması olucak ya da ertelencek...
Kendime biraz Android de güevniyorum ama IOS kısmı biraz yawaş ilerilcek gibi .. Neyse bi yerden başlamak lazım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder