25 Mart 2012 Pazar

Android Uygulamasına Güncelleme 2.0



Merhaba ... Aslında başka konuda yazı yazacaktım fakat aklıma sitenin Android uygulaması geldi..
Önceden sadece Android ile gelenleri sitenin veritabanına ekliyodum ve geçerli puanları 10 üzerinden 5 oluyodu..
10 üzerinden 5 demek çoğu kişiden sonra gözükmek yani fark edilmemek demekti ... Başka bi eksiklikte kullanıcı uygulamayı kapattığında onu uygulamaya döndürecek bişeyinin olmamasıydı .. Yani sadece aklına geldiğinde yeniden açıcaktı ... Bunu da engellemem gerekiyodu ... Bi de her açılışında twitter sayfasına gidiyor ve uygulama için izin istiyo ...Bu da kullanıcıları rahatsız eden bişey ... Zaten uygulamayı denerken ben de her seferinde izin veriyodum ve bu çok sıkıcı bi durum oluyodu ...
Bu sorunları gördüm ve bir güncelleme çıkarmaya karar verdim ... Aslında güncelleme yapmadan önce güzelce bir düşünmem ve 1-2 çizim yapamam gerekir ... Böylece nelere ihtiyacım var karar veririm .. Evde olunca bu zor , yani sonuçta bilgisayar büyük bi zaman kaybı ve dikkatini veremiyosun ... Ben de okula gittim (zorunlu olarak ) ve derste bolca zamanım vardı .. Başladım çizmeye ...
Her 10 dakikada bir site aracılığıyla takip var mı ? Şurdan varsayılanı değiştirir falan ... Bunu yapcak da u bil nerden gelcek gibi ...Hepsini yazdım bi kağıda ve sonunda eve geldiğimde akam başladım güncellemelere ...
Güncelleme sanırım 1 günümü aldı ... Güncelleme ile birlikte artık site üzerinden biri kullanıcıyı takip ettiğinde Program Notification ile kullanıcıya göstericek ve kullanıcı notification a tıkladığında uygulamaya dönücek ... Bu da programın kullanımını artıcak .. İsterlerse takip önceliklerini artırabilecekler , böylece önde görünme işlerini kendileri belirliyecek ...
Sitede yeni kaydolan birisinin varsayılan puanı normalde 5 tir fakat android uygulamasında 10 olarak belirledim... Bu da demektir ki Siteye Android aracılığıyla kaydolan birisi hiç birini takip etmese 200/10 dan 20 takipçi kazanıcak ... Ama daha hızlı bi şekilde ...
Şimdilik her uygulama açıldığında twitter.com a gidiyo ve izin istiyo .. Aslında o sorunu da kolay yolla çözebilirdim ama yapmadım (niye ben de bilmiyorum)..
Diğer güncelleştirmeler kullanıcı isteklerine ve tabii ki "kafama" göre çıkıcak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder