5 Mart 2012 Pazartesi

Plan ve Gerçek ve Sonuç



Merhaba..Bir önceki yazımda siteden , planlarımdan ve gerçeklerden bahsetmiştim..Pazartesi saat 05:55 e kadar kendime zaman vermiştim ... Ama saat 04:30 civarı falan site bitti ve reklamlarını da yapmaya başladım..
Site ne işe yarıyo : Twitter da takipçi artırma üzerine kurulmuş bir site ... Kullanıcılar kendileri gibi twitter da takipçi sayılarını artırmak insanları takip ediyor ve böylece bir ağ oluşuyor ... Site sayesinde herkesin takipçi sayısı artıyor...
Şu anda 6 kişi tanıdık olmak üzere 22 üyem var ... Bunlar karşılıklı olarak birbirlerini takip ediyorlar...Şu an için çok iyi bir rakam ... 1 haftada 100 - 150 kişiyi bulabilirsem çok mutlu olucam...
Site ingilizce ama ben sadece türkçe forumlarda tanıtım yaptım...ilk üyemin Twitter adı : "OyunGala" gece 04:40 civarı forumlara yazı yazdıktan sonra gelmiş ... "Sayfayı yeniledim hiçkimse çıkmadı " dedi .. "Tabii sen ilk üyesin diyemezdim adama" ... "Site yeni" dedim sadece...
Ayrıca sitenin Twitterda reklamı için bir tweet sistemi de kurdum..Yani kullanıcılar site için saat başı 1 tweet attığında 50 puan kazanıyolar ... Tabii puanı aldıktan sonra silebilirler ... Onu kontrol eden bir sistem yok ...
Sitenin en çok anlaşılmayacağından korkuyordum ama öyle olmadı ...Giren herkes neredeyse site adına tweet atmış ve puanını almışş .. Ayrıca önde çıkmak isteyenler geçerli puanlarını artırmış...Demekki o kadar da karmaşık değil ...
Bir de en sevdiğim ve işte bunu ben yazdım dediğim bir şey var ... Kullanıcılar takip ediyo ama takip edildiğini de bilmek istiyo ... Sitede aktif olduklarında onları takip eden biri olduğunda hemen solda üste kayan ve yok olan bir bildirim beliriyo .. İyiki yapmışım o sistemi ...
Şimdilik herşey iyi gibi ... Site çok ilgi görürse mobil uygulaması ve Facebook uygulaması da yapabilirm. ..
Teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder