6 Mart 2012 Salı

Sitenin Ara Durumu ve İlerleme



Merhaba .... Site şu an için iyi durumda 62 kullanıcım var (ben ve birkaç arkadaş dahil) site 3. gününe daha yeni girdi ... Günde şimdilik 70-75 tekil kullanıcı giriyo ...%25 trafik de geri dönenlerden geliyo ...
Aslında geri dönen sayısını artırabilirdim ama Twitter API sinde kullanıcıların mail adresini vermiyo .. Böylece "siteye bu aralar girmemişsin , şu kadar kişi kullanıcı seni takip etti , gel daha çok takipçi al" diyebilirdim..Bir de takip edilmeyi onaya bırakanlar var ..
Ben siteyi yormamak için kimlerin kimleri takip ettiğini veritabanında tutmadım ... Dedim ki o işi Twitter halletsin ben sadece var mı yok mu diye kontrol edim ... Zaten takip et dediğinde takip ediyo , orda sorun yok .. Ama adamın takipçisine izin vermesi gerektiğinde işler karışıyo ... Takip et diyi ppuanı alan adam onay verilmediği için aynı kişiyi 2. kere görüyo ve bi daha takip ediyo ...
Ben hedef olarak 1 haftada 100 kişi dedim ama bu hedefim daha erken gerçekleşebilir ... Saten 100 olduğunda bir yazı da onun için yazıcam ...
Siteye en çok dışarıdan (özellikle USA ) kullanıcı bekliyorum ama reklam işinin olmaması ve sadece Türkçe sitelerde reklam olayı yüzünden o iş biraz yavaş ilerlicek gibi ...
Şimdi çok bahsetmek istemiyorum ama sitenin Android ve Iphone versiyonlarını çıkarmak istiyorum ...
İnternette araştıdım rakip sitelerin hiçbirinin Android ve IOS uygulaması yok ... Oradan bayaa bir kullanıcı çekebilirm ve bu kullanıcılar çoğunlukla USA dan olabilir ...
USA neden benim için o kadar önemli : Çünkü en çok Twitter kullanıcısı Amerikada ve onlar bu gibi konularda daha alışık ... Bir de dışarıda da kullanıldığını görmek mutluluk verici ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder