5 Mart 2012 Pazartesi

Hostgator ve Hayal Kırıklığı



Merhaba ... Site işiyle ilgili bayaa bir yazı yazdım ... Bence site için en önemli şeylerden biri reklam ... İlk olarak forum sitelerinde kendi reklamımı yaptım ama ordan tabii ki sınırlı bir kullanıcı geliyo ... Bir de siteye girenler extradan 50 puan kazanmak için site adına tweet atıyo , o da bir reklam aracı sayılabilir...
Benim en çok odaklandığım şey Google reklamları....İlk olarak hostgator(domain + hosting i aldığım site ) bana 100$ lık Google Adwords(reklam ) kuponu verceğini söyledi .. Ben de ona güvenip reklam işini düşünmedim gibi bişey ... Tam Google reklamlarını kullanim derken bir de gördüm ki "Bu hizmet sadece Amerika ve Kanada daki kullanıcılar için geçerli "diyo..Onun altında da Yahoo + Bing 25$ vardı , ordan da bişey çıkmadı ... Yani reklam işi bana kaldı ...
Bi ara bana Google Adsense kuponu gelmişti 100 yada 135 liralık falan ... O zamanlar sitem yoktu sadece Android uygulamaları vardı , o da mobil reklamlar için kulanılmıyodu ya da ben kullanamadım ...
O zamanlar bu kuponu internette birine veriirim diye forum sitelerine giriydum...Şimdi de girerim ve kupon verren varsa alırım diye düşünüyodum ama gel gör ki bulamadım .. Herkes siteye backlink verme koşulu koymuş...Ben backlink vermek istemiyorum ...Bu yüzden de o iş yattı gibi bişey ...
Google 100 liralık deneme kuponu gibi bişey veriyo diye duymuştum ... Siteye girdim Firefox ile ama onaylayamadım ... Site bilgileri yollamadı ... Takıldı gibi bişey ... Chrome dan girdim fazla sorun olmadı ... ama o da gelir mi bilmem ... Çünkü o sadece Adwords hesabı olmayanlar için anma Google Cookilerden ve ip den bil,iyo ki benim bayaa bi Adwords hesabım var...Yani fazla ümidim yok ...
Sanırım sitenin şu an reklama ihtiyacı olur mu emin değilim ... Sanırım 1 hafta ya da 1 ay bekleme lazım .. Ama gerektiğine karar verirsem hiç düşünmeden ucuzundan bişeyler yaparım...
Şu an kafam biraz karışık ve okuluma ve Bilişim Kulübü denen saçam şeye kızıyorum .. Neyse ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder