20 Mart 2012 Salı

VLC güncellemesi.. İşte Şimdi Daha İyi !



Merhaba ... Daha önceki yazılarımdan birinde VLC 2.0 güncellemesinden bahsetmiştim...Tam olarak denemeden yazı yazdım ve sonradan çok saçmalıklarını gördüm..
Mesela ses değiştirirken 1 sn sonra ses değişiyodu ve bu da çok rahatsız oluyodu .. Ayrıca normal ekrandan tam ekrana geçerken videoda takılma oluyodu ... Az önce onu da denedim artık o sıkıntı da giderilmiş ...
VLC 2.0 hakkındaki blog yazısını yazdıktan sonra VLC nin saçmalıklarını gördüm ve bazen değiştirsem mi ? silsem mi ? diye düşünüyodum .. O öyle kaldı ama VLC 2.0.1 güncellmesiyle birlikte o sorunlar aşılmış ...
WMV yi denemdim ama bi çözüm buldularını sanmıyorum ... Eğer ki MAC kullanıyorsanız ve VLC 2.0 ı kullanıyosanız VLC den nefret etmemek için yeni sürüme hemen geçin. ..
Ama son olarak şunu demek lazım ki VLC gibi araçlar bize açık kaynak kodun ne kadar güçlü ve hayatımızın merkezinde olduğunu gösteriyo .. Yani açık kaynak nedir bilmeyen adam bile aslında açık kaynağın bir parçası :)
NOT : VLC 2.0.1 e geçeli 2-3 saat oldu ve o kadar da büyük testler yapmadım .. .Yani yazdığım şeylerde yine bi yanlışlık olabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder