25 Mart 2012 Pazar

Havalı Site Sahipleri ve WebMaster lar !!!



Merhaba ... Bugün yazdığım 3.yazı ve ne zaman çok yazı yazsam saçmalıyorum ... Şimdiden söyliyim..
Gelelim konumuza ... Sitemi yaparken benim siteme benzer sitelerin sahiplerine ya da yöneticilerine mail atıyodum ... Normal bir kullanıcı ya da alıcı olarak ve bazen cevap geliyodu...
Benim sitem www.twitog.com ve benim siteme en benzer Türkçe site www.twiwin.com ..Siteyi açmadan önce o siteyi kullanıyodum ve daha sonra "ben daha iyisini yaparım" mantığıyla sitemi açtım ...
Tabii ki takıldığım yerler oldu ... Mesela twitter takipçi satan kişiler acaba içeriği bu adamdan mı alıyo ?? Yani başka Türkçe site yok gibi bişey ... Normal bir vatandaş gibi mail attım .. Dedim ki "bu twitter takipçi satanlar içeriği sizden mi alıyo?" cevap basitti : "hayır , içerik sağlamıyoruz.." .. Daha sonradan sitemden bahsettim ve 1-2 ipucu istedim ... Cevap bile gelmedi ...
Cevap olarak "sen benim için tehlike olabilecek bi site açıcan , onun için sana söylemem" i bile kabul ederdim ... Ama ben de sizin site gibi site açıcam diyince adam sana cevap bile vermiyo ..
Bence böyle insanlar sadece içerik üreten ve gelişmesine engel olanlardır ... Yani ben senden daha iyi bir site yapıcam (içerik gelişecek) ama sen baltalıyosun ...
Adama sadece mantık sorucaktım ... Hiçbir kod parçası istemiyorum .. En ufak bir değişken bile .. Ama gel gör ki alıcı olduğun zaman sonuna kadar açılan kapılar , ortak olmaya çalıştığın zaman sonuna kadar kapanıyor ...
Acaba ben de böyle birine dönüşürmüyüm bilmiyorum .. Ama twitter dan bana sitenin çalışma şeklini soran birine gönül rahatlığıyla cevap verdim ve sitenin kodlarını hiç çekinmeden bir arkadaşıma verdim ...
Ya bunlar aşama aşama ve ben de birgün öyle olucam.. Ya da bu site sahipleri ve Webmaster lar çok artist , herkesi muhattap almıyolar ... Enteresan gerçekten ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder