27 Mart 2012 Salı

Twitter ve Yeni Keşifler Version 3.0



Merhaba ... Twitog.com siteme dün giremedim ... Normalde olmazdı ama hatayı görünce anladım ki Twitter benim uygulamamı "Suspend" etmiş ...
Bana hiçbir mail gelmedi ...Bazılarına mail gelmemiş ve durumu anlamaları için Twitter a mail atmaları gerekiyomuş..Ben de attım ama cevap gelmedi.. Ben de belki geçicidir diye bekledim .. Ama internette aradığımda gördüm ki Twitter Suspend konusunda eli bolmuş ve cevap da vermiyomuş...Zaten gece 12-01 görmüştüm ve üstüne gitmedim..
Aklıma yeni uygulama açmak geldi... Ama aklımda 2 tane kuşku vardı ..
1 -> Twitter yeni uygulama açmama izin vermez : İZİN VERDİ ...Normalde vermemesini beklerim .. Çünkü ilk uygulamam kapatıldı .. Demekki size göre kötü bişey yapıyorum ... Yeni uygulama açarak (twitter a göre) yine kötü bişey yapabilirim...

2 -> Veritabanındaki herkez çöp olur .. Yani veritabanında olan kayıtlar çöpe dönüşebilir..Bu da tabii ki istenmeyen bişey ve sıfırdan başlamak demek ... Yani yaklaşık 26 günün çöp olması demek ...

Endişelerimin hiçbiri olmadı ... Yeni uygulama açtım .. Websitesinde 1-2 küçük değişiklik yaptım .Tabii ki Sitenin Android uygulaması da çalımaz duruma gelmişti.Onu da yükselttim .. Artık o zorunlu olarak 3.0 (Hiçbir zaman 2.0.10.23 gibi versiyon ismi vermiyorum ) ...
Veritabanındakiler şuan çalışıyo gibi .. Yani çöp olmadılar ama gelecekte neler olur bilinmez...
Şimdili yeni uygulamayı açalı 1-2 saat gibi bişey oldu ve sorun yok ... Umarım twitter dan "suspend" olan uygulama ile bilgi gelmez ve bu uygulamayı da kapatmazlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder