8 Mart 2012 Perşembe

Facebook ve İlkokul Hocam



Merhaba ... Saat 3:30 civarı facebookta dolaşırken (o aralar fazla paylaşım olmaz) sağda önerilen arkadaşlar içinde İlkokul öğretmenimi gördüm ... Resimden suratı belli olmuyodu ama ismini görünce heyecanlandım ..
"İNCİ SARIHAN" sanırım 4. sınıftan itibaren hocam oldu , çok iyi bir öğretmenimdi (o zamanlar hoca demiyoduk)..Dersleri çok iyi geçiyodu , sayesinde lise ve üniversite kazandım sanırım .. "Bu çocuk üniversite okur" dediğini hatırlıyorum .. Belki de o laf beni gaza getirdi ve okulu sevmemi sağladı ...
Hatırlıyorum "ESMA TAPAN" ın ilkokulda elmanın üzerini boyayarak yaptığı dünyayı çok sevmişti .. Hep taksitli ev eşyalarına bakıyodu kanka hocasıyla :) ...
Facebook ta öğretmenimi gördüğüme çok sevindim ve hemen arkadaşlık isteği gönderdim .. Acaba hatırlayıp kabul eder mi ? Profilimde de hiçbir okul bilgisi ve resimim yok ..
Resimlerine ve videolarına baktım , dünyayı dolaşıyomuş eşiyle birlikte (o da öğretmen)..Sonradan gördüm ki Habertürk e çıkmış , biraz daha araştırınca NTV ve Kral Çıplak (Okan Bayülgen) in programlarında da var ... Hepsini keyifle izledim ...
Bisikletle dünyanın 4 bir yanını gezmiş , doğaya karışmış , sevdiği şeyleri yapmış , birçok anısı var... Bir de yüzü hiç yaşlanmamış ... Sadece bana biraz daha kısa geldi :) ... Ben küçükken kısa olduğum için öğretmenim çok uzun geliyodu , şimdi ben de büyüyünce tabii boyumuz eşitlendi (daha uzun bile olabilirim) ...
Sonuç olarak ismini bile hatırlayamadığım hocamı facebook ta görmek ve onunla ilgili bu kadar bilgi sahibi olmak mükemmel .. İlk defa Facebook gerçek amacına ulaştı ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder