17 Mart 2012 Cumartesi

Android Uygulaması Bitti Hem de Erkenden..



Merhaba... Sitenin Android uygulamasından bahsetmiştim , Pazartesi 05:55 e kadar bitiricem diye...Daha kısa zamanda bitirdim.Cuma 04:30 civarında bitti ve Android Markete yükledim ..
Linki : https://play.google.com/store/apps/details?id=twitter.follow.metinogtem

Uygulamayı yaparken önce basit yoldan gittim .. Birini takip et , bekle , takip etme bitince diğerini takip et ... Bu da çalışıyodu , bunu yapsaydım siteyi 3-4 gün önce bitirebilirdim...Ama ben orjinalindeki gibi istedikleri kadar bassınlar , takip işlemi arkaplanda olsun istedim..
Tek yolu ASYNC kullanmaktı , fazla alışık değilim ama 1-2 örnek inceledikten sonra işi kaptım gibi bişey ... Aam hangisi ne zaman çalışıyo biraz aklım karıştı ...
Bastığımız kullanıcı ekrandan kaybolucak arkaplanda takip olucak , sonradan da ekrana takip ettiniz diye mesaj çıkıcak ve puanı güncellenicek ... Aam bi yerde hep takıldım , takıldım , takıldım ... Debugging yaptım , düşündüm düşündüm , araştırdım durdum ama sonuç yok ... Sonradan gördüm ki en saçma yerde hata alıyorum ... Silinen elemanı ekranda göstermeye çalışarak ..
Bütün sorunları çözdükten sonra uygulamayı Anroid market e ve birkaç markete attım..Bayaa bir beklentim var aslında ama ilk saatlerde fazla bişey göremedim...
Aslında Google Analytich kullanarak bu işi halletmem lazımdı ama diğer uygulamada sonuçları göremediğim için en iyi yöntem Reklam koymak dedim..Sonuçta internet yoksa uygulama işe yaramaz ve kapanır , reklam varsa reklam da gösterilirdi...12 saatte 100 gösterim yapıldı .. Bunlardan 20-30 tanesi bana ait olmalı ... Yani beklenen ilgi şu an olmadı ... Forum sitelerinde reklamını yapıyorum ama bakalım ...
Siteye de Android Markette uygulama var diye mesaj yazdım ..
İşi erken bitirdiğime göre 2 gün bana kalıyo ... Yani tatildeyim şimdi .. Ne kadar saöma şey varsa izlicem ... Prison Break i de indirdim ama ona başlamayı göze alamıyorum , başladım mı kısa zamanda bitirmem lazım çünkü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder